eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgram nie daje się zainstalowaRe: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia stanu konta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia
    stanu konta.
    Date: Sun, 20 Jan 2002 12:34:21 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 60
    Message-ID: <a2e9sa$n8r$1@news.tpi.pl>
    References: <a29b52$inr$1@news.tpi.pl> <5...@n...onet.pl>
    <a2c01q$dp3$1@news.tpi.pl> <a2e0p3$41n$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <a2e2kv$dek$1@news.tpi.pl> <a2e3af$90v$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <a2e4bf$sl4$1@news.tpi.pl> <a2e8rn$d79$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa128.rzeszow-krakowska.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1011526346 23835 217.97.29.128 (20 Jan 2002 11:32:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jan 2002 11:32:26 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:81248
    [ ukryj nagłówki ]

    To co wiem to teraz RECOGNITA jest sprzedana do ScanSoft USA i tam
    kierowałem swój e-mail.
    Nie wiem czy istniejące przedtem przedstawicielstwo RECOGNITY w Warszawie
    dalej istnieje.
    W ogóle program na Europę jest rozprowadzany chyba w Holandii (druk
    opakowania i instruykcji w Holandii). Na stronach www RECOGNITY nie ma już
    informacji o OMNIPAGE a dalej są informacje o starych wersjach Recognity (do
    5.0) - czyli pisanie do Recognity na Węgry uważam za bezcelowe.

    Po przerwaniu pracy instalatora w 75 % instalacji jak pokazuje pasek postępu
    pokazuje się tylko komunikat, że praca instalatora została przerwana bez
    całkowitej instalacji i jest tylko możliwość wyboru "Koniec" - w celu
    zainstalowania należy jeszcze raz uruchomić wizard, i tak w kółko.
    Może to rzeczywiście jakiś błąd w którymś pliku na dysku, zwróciłem się do
    sprzedawcy z problemem, odpowiedź mam dostać jutro. Spróbuję wyegzekwować
    inną płytkę instalacyjną.

    Dziękuję w każdym razie za wszelkie sugestie, co dalej robić. Przy okazji
    chciałem poruszyć problem natury ogólniejszej - jakie uprawnienia w takim
    przypadku ma nabywca.

    Z.K.

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2e8rn$d79$1@news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    > news:a2e4bf$sl4$1@news.tpi.pl...
    > > Dziękuję za dobre rady, ale już to wszystko sprawdzałem - napisałem do
    > > pomocy technicznej online producenta i od tygodnia nie ma odpowiedzi
    > żadnej.
    > > Instalator jest typowy i wykorzystuje typową instalację w Windows -
    pliki
    > z
    > > rozszerzeniami *.msi i *.mst.
    > > Czas chyba przyszedł ujawnić o jaki program chodzi, to RECOGNITA
    OMNIPAGE
    > > PRO 11 teraz pod firmą ScanSoft.
    >
    > Pisales do polskiego przedstawiciela, czy na Wegry ?
    > Proponuje raczej zadzwonic do polskiego przedstawiciela, bo maile to
    roznie
    > sie traktuje..
    > Szukales na ich stronach www, czytales README ? Moz einstalacja pod Me,
    > wymaga jakis cudow-wiankow, albo doinstalowania czegos tam.
    > Moze rzeczywiscie, jakis pplik sie uszkodzil - choc raczej by instalator
    sie
    > nie wykrzaczal, ale pisla jakis komunikat o bledzie.
    > Sprobuj wymienic plyte na inna.
    >
    >
    >
    > --
    > Jacek
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1