eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Date: Fri, 12 Jan 2024 12:35:08 +0100

    W dniu 12.01.2024 o 10:34, Michał Jankowski pisze:

    > Naprawdę jest tak napisane? Wg mnie "komercyjny" i "dla biznesu" znaczy
    > to samo.

    Niektórzy sprzedawcy oprogramowania nazywają licencje na swój sposób.
    Np.
    licencja dla studentów, licencja do użytku domowego (nie służąca do
    uzyskiwania przychodów - niekomercyjna).
    A komercyjne mogą mieć różne "poziomy" komercji.
    Taka zwykła licencja komercyjna to taka dla małej firmy, czy
    jednoosobowej działalności gospodarczej.
    Ale dla dużej firmy, np. powyżej ileś tam przychodu, czy ileś tam
    zatrudnienia, nazywają "dla biznesu", albo "licencja korporacyjna".
    Czy coś w tym stylu.

    Pozdrawiam
    Piotr