  • Data: 2012-09-05 16:26:57
    Temat: Re: Problemy z netią
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-05 16:21, SB pisze:
    > Witam
    >
    > Skończyła mi się umowa z netią na internet 6 mb. Konsultanci oczywiście

    To się nazywa "standard w Netii".
    Obejrzyj sobie notowania akcji Netii, od początku, to Ci conieco wyjaśni.

    Napieprzaj się z nimi. Staraj się dotrzeć do szefów i szefów-szefów,
    nawet mejlami. U nich jest tak, że kto nie drapie i nie gryzie, to
    dostaje w dupę. Przećwiczyłem to kilkakrotnie i dogłębnie - i póki-co,
    to jestem z usług Netii zadowolony (internet za 3zł/mies). Ale com
    nerwów i czasu stracił, to mi już nikt nie odda. Jednak było warto. To
    jak trening, test-hapagon, czy-co... :)

    Rynek, to dżungla.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.