  • Data: 2012-09-05 16:21:35
    Temat: Problemy z netią
    Od: "SB" <b...@v...pl1> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Skończyła mi się umowa z netią na internet 6 mb. Konsultanci oczywiście
    przed końcem umowy dzwonili jak ze sraczką. W końcu się zdecydowałem na ich
    ofertę przedłużenie na 2 lata 11mb w dotychczasowej wysokości abonamentu. .
    Nowe warunki miały obowiązywać od 4 września. 4 września zmieniono prędkość.
    Zamiast 11 jest jednak 4 mb. Po kontakcie z bok-iem stwierdzili że "zostało
    wykonane zlecenie na 4mb". Normalnie jaja sobie robią. Rozmowy niby
    nagrywane, nie mają do nich dostępu. Kazali mi pisać reklamacje i czekać 30
    dni. Na odstąpienie od umowy jest 10 dni, na piśmie kurierem umowa jeszcze
    nie przyszła, nic nie podpisywałem. Można zerwać z nimi tę "umowę" ? 10 dni
    to od 4 września, czy też od momentu wyrażenia zgody telefonicznie ?
    (rozmowa była w połowie sierpnia).

    Pozdrawiam
    Sławek