  • Data: 2003-01-20 18:20:48
    Temat: Re: Problemy z halasliwym sasiadem
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak prawnie rzecz biorac przywrocic do porzadku sasiada z bloku ktory
    > nadmiernie halasuje muzyka.
    > Niestety robi to poza godzinami ciszy nocnej.
    >
    > pozdr

    Proponuje sprawdzic regulamin porzadku domowego w Twojej
    wspolnocie/spoldzielni. Czasem ustalaja one inne godziny ciszy, np. w mojej
    mozna "halasowac" w dzien roboczy do 20.00, w sobote do 14.00 a w swieta w
    ogole. Jesli sasiad halasuje poza ww. godzinami to nalezy wezwac ochrone
    budynku (o ile istnieje), poprosic o interwencje i wpisanie zdarzenia do
    dziennika. Po kilku takich zdarzeniach pismo do administracji, itd.
    Mozna tez ponekac muzyka policja lub starzakami miejsckim, podobno chetnie
    przyjezdzaja do takich spraw.

    Powodzenia:)
    Jacek