  • 1. Data: 2003-01-15 08:55:57
    Temat: Problemy z halasliwym sasiadem
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Jak prawnie rzecz biorac przywrocic do porzadku sasiada z bloku ktory
    nadmiernie halasuje muzyka.
    Niestety robi to poza godzinami ciszy nocnej.

    pozdr

  • 2. Data: 2003-01-15 10:29:57
    Temat: Re: Problemy z halasliwym sasiadem
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    Użytkownik "vernon" <d...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jak prawnie rzecz biorac przywrocic do porzadku sasiada z bloku ktory
    > nadmiernie halasuje muzyka.
    > Niestety robi to poza godzinami ciszy nocnej.

    wyrwac chwasta :-)

  • 3. Data: 2003-01-15 11:21:34
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > wyrwac chwasta :-)

    wykręcić mu korki
    lub zrobić u siebie zwarcie
    - musisz wstawić u siebie korki na jakieś 20A
    - czuwać z gaśnicą - instalacja może się zapalić
    prądu nie będzie w całej klatce lub nawet bloku
    no i będzie bardzo cicho :))

    --
    pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2003-01-20 13:14:08
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > - musisz wstawić u siebie korki na jakieś 20A
    > - czuwać z gaśnicą - instalacja może się zapalić
    > prądu nie będzie w całej klatce lub nawet bloku

    Sam sobiscie skonstruowalem taka wtyczke zwierajaca hehe i jak mi sasiedzi
    w akadmeiku za bardzo halasowali to robilem zwarcie i do rana bylo cicho ...
    nieliczac jekow .. ale to nie bylo tak glosne jak muzyka :))

    AJA

  • 5. Data: 2003-01-20 13:18:59
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    Użytkownik "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości

    > Sam sobiscie skonstruowalem taka wtyczke zwierajaca hehe i jak mi
    sasiedzi
    > w akadmeiku za bardzo halasowali to robilem zwarcie i do rana bylo cicho
    > nieliczac jekow ..

    ...i porozmrazanych lodowek...

    warsik

  • 6. Data: 2003-01-20 18:20:48
    Od: j...@p...onet.pl

    > Jak prawnie rzecz biorac przywrocic do porzadku sasiada z bloku ktory
    > nadmiernie halasuje muzyka.
    > Niestety robi to poza godzinami ciszy nocnej.
    >
    > pozdr

    Proponuje sprawdzic regulamin porzadku domowego w Twojej
    wspolnocie/spoldzielni. Czasem ustalaja one inne godziny ciszy, np. w mojej
    mozna "halasowac" w dzien roboczy do 20.00, w sobote do 14.00 a w swieta w
    ogole. Jesli sasiad halasuje poza ww. godzinami to nalezy wezwac ochrone
    budynku (o ile istnieje), poprosic o interwencje i wpisanie zdarzenia do
    dziennika. Po kilku takich zdarzeniach pismo do administracji, itd.
    Mozna tez ponekac muzyka policja lub starzakami miejsckim, podobno chetnie
    przyjezdzaja do takich spraw.

    Powodzenia:)
    Jacek