eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Date: Thu, 7 Oct 2010 15:23:25 +0200
    Sender: Mark <>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 13:43:01 -0700 (PDT), maxknowledge napisał(a):

    > w piątek, 1 Października, zakupiłem Laptopa ze strony
    > http://www.morele.net/laptop-acer-aspire-7540g-504g3
    2mn-lx-ppp0c-001-323235/

    > Stwierdziłem niezgodność z parametrami podanymi na stronie. Kości
    > pamięci miały być taktowane z szybkością dla ddr3, a są w nim ddr2.
    > Czuję się oszukany. Laptop nie spełnia moich oczekiwań.

    Pytanie podstawowe: Czy rzeczywiscie sprawdzales jakie sa mozliwosci
    chipsetu tego laptopa, bo od tego zalezy rodzaj uzytych pamieci? Sprawdzales
    na stronie Acera? Bo ja widze ze seria 7540 ma pamieci DDR2.
    DDR3 tez ma.. ALE JEST TO PAMIEC KARTY GRAFICZNEJ. Moze zwyczajnie sie ktos
    walnal w opisie - w specyfikacji technicznej Acera pamiec komputera jest
    zaraz po pamieci karty graficznej. I usilujesz bic piane o cos co nie
    istnieje.

    > Chcą potraktować laptopa jako wadliwym, a nie jako reklamowany. Mam
    > problem z odzyskaniem pieniędzy. Kupowałem laptopa wraz z dziewczyną i
    > sprzedawca przy nas potwierdził, że kości są na ddr3, ponieważ wg
    > niego wszystkie już są na ddr3!

    Moze trzeba bylo sprawdzic przed zakupem? Ludzie wydaja tysiace zlotych,
    *wydaje* im sie ze sie znaja, bo "potrafia" odroznic pamieci DDR2 od DDR3, a
    tak naprawde wiedza ze dzwoni ale juz nie w ktorym kosciele. Jakbys
    sprawdzil na stronie producenta co dana seria Aspire oferuje, to nie dalbys
    sobie takich kitow wcisnac, skoro az tak ci zalezy na tych DDR3

    --
    Mark