    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze szkola
    Date: Sat, 22 Mar 2008 20:24:16 -0500

    pawelj wrote:

    > Ale po co bedziesz co? przegl?da?.?
    > Uczelnia da?a ci mo?liwo?c uczenia sie. Byc mo?e przez to ?e ty by?e? na
    > li?cie odrzucili kogo? kto by na pewno zap?aci? bo mu zale?a?o na tej
    > uczelni. Jakby nie by?o t z twojej winy a nie z winy uczelni nie
    > skorzysta?e? z prawa uczeszczania na zajecia.
    > Dlaczego szukasz dziury w ca?ym? Ciebie nie oszukali. Ty chcesz oszukac.
    > Dlaczego ? masz jakie? konkretne wyt?umaczenie?

    ja tam żednego oszustwa, po za szkołą która chce wyciągnąć nienależną
    kasę nie wiedzę.

    Na semestr na który został wpisany i miał prawo uczęszcząć zapłacić musi
    o ile sie nie przedawniło.
    Za następne nie bo nie miał prawa być na nie wpisany i tyle.

    Jak narazie jeśli szkoła chce wyciągnąć kasę za więcej niż ostatni
    semestr to raczej szkołę bym nazwał oszustem.