  • Data: 2007-11-12 14:03:06
    Temat: Re: Problem z portfolio
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    lukas_jg wrote:

    > Wiesz, nie było jakotakiej umowy. Jedyne co to miałem mu zrobić stronę i
    > dostać za nią pieniążki. Nie było żadnych szczegółowych warunków umowy.

    To dla ciebie wręcz cudownie. Nie tylko masz prawa autorskie osobiste
    (niezbywalne z mocy ustawy), ale też prawdopodobnie zostały przy tobie
    prawa majątkowe.

    Oni z tą stroną mogą zrobić tylko tyle, ile im pozwoliłeś w licencji (np. w
    umowie, a tej nie ma spisanej). Możesz jeżeli np. zmienią cokolwiek w
    stronie - naruszają twoje prawa autorskie :). Jeżeliby chcieli użyć
    elementów graficznych tej strony gdzieś indziej - naruszają twoje prawa
    autorskie.

    Więc jak już ktoś może narobić komuś kłopotów - to ty im, a nie oni tobie :)

    p. m.