eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z lodowka :)Re: Problem z lodowka :)
  • Data: 2002-05-17 08:48:26
    Temat: Re: Problem z lodowka :)
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Mam nastepujacy problem:
    > > Kupilem w pewnym sklepie AGD lodowke - z dostawa do domu (czyli de facto
    > > cala procedura sprzedazy odbyla sie poza sklepem, podpisanie faktury,
    > > pieniadze, itd.). Czy mam prawo ja zwrocic w ciagu 10 dni od daty zakupu
    > na
    > > podstawie "Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
    > > konsumentów..." (Dz. U. Nr 22, poz. 271)?
    > > Wydaje mi sie ze tak, gdyz jest to ewidentny przyklad sprzedazy poza
    > lokalem
    > > przedsiebiorstwa.
    >
    > Ewidentnie ci się wydaje :)
    > Te przepisy mają chronić konsumentów, którzy zostali zaskoczeni ofertą np.
    > przez akwizytora w domu a z pewnoscią nie mają zastosowania w sytuacji kiedy
    > z własnej woli poszedłeś do sklepu gdzie mogłeś spokojnie zapoznać się z
    > jego ofertą i de facto to właśnie w sklepie na jej warunki przystałeś
    > składając odpowiednie oświadczenie woli bo inaczej lodówka by do ciebie nie
    > trafiła.

    OK. Ale ja nie zamawialem jej w sklepie.
    Owszem, bylem tam, ale tylko ogladac lodowke, lecz to samo mozna powiedziec
    przy kazdym zamowieniu np. internetowym - byl Pan w sklepie i mogl obejrzec
    produkt.
    Zamowienie zostalo zlozone telefonicznie - czy to cos zmienia?

    pozdrawiam
    Tomek



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1