  • Data: 2002-08-19 15:27:36
    Temat: Re: Problem z bankiem
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja też. Mialam okazję to przecwiczyc w praktyce - nie bylo absolutnie
    > zadnych problemów.

    W takim rzie juz pewdze zalozyc sobie tam konto. Daje koledze karte niech
    idzie do marketu i podrabiajac moj podpis na druczku z kasy (i tak Panie
    kasjerki nie sprawdzaja a jak juz patrza to wystarczy ze jest podobny bo
    przeciez nikt na oko nie rozpozna podpisu czy jest czy nie jest prawdziwy :)
    kupi z dwa telewizory za 10000 zl. Odczekuje pol godziny i zglaszam ze
    skradziono mi karte chyba i wsyztsko blokuje. Okazuje sei ze zniklo 10000
    bez wykorzystania pinu wiec pieniadze nie sa mi potracane a tv jest u mnie i
    u kolegi w domu :)))

    gdzie blad w rozumowaniu ?

    AndY