  • Data: 2002-08-20 19:49:20
    Temat: Re: Problem z bankiem
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba przekraczasz granice. Dobrego smaku. Sugerujesz, ze dalam komus
    kartę
    > zeby sobie zrobil zakupy i zgłosiłam jej kradziez? Zastanów sie zanim
    > ponownie zaczniesz komuś imputować podobne rzeczy.

    Nie imputuje niczego tobie Haniu (pozniej sobie sprawdze co to znaczy :))
    Po prostu rozpatruje kwestie jaka sytuacja miala u Ciebie i dlaczego bank
    postapil jak postapil.
    Dla mnie tak naprawde jak i dla banku jestes "jedna z wielu " (nie obrazaj
    sie odrazu).

    I piszesz ze u Ciebie w banku jest tak ze jak zastrzezesz karte ze ci
    zginela to biora odpowiedzialnosc za godzine w stecz bez uzycia pinu. No to
    chyba nie trzeba miec zbyt wielkiego IQ zeby wpasc na pomysl jak to
    wykorzystac ...
    PIszesz ze u Ciebie nie bylo problemu i nie robili zadnego dymu. Moze
    pieniadze wogole ci z konta nie zniknely wiec nie bylo sprawy . Pytam wiec
    kiedy i czy wogole zniknely ci pieniadze w trakcie czy po zgloszeniu ...

    czy to znaczyze przekraczam jakies granice ? hmmm

    AndY