  • Data: 2002-08-21 06:17:39
    Temat: Re: Problem z bankiem
    Od: "Malchem" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:aju7ol$2i0$1@news.tpi.pl...

    > wg mnie warto. Przeszlam przez rozne banki - BPH, Slaski, Millennium, PKO
    BP
    > SA (czyli ten z pomaranczowa kropka) i Citibank. Wszystkie okazaly sie
    > porazką - z wyjatkiem Citibanku ale tu oczywiscie plusuje zlota
    karta:-))).
    > Bank PEKAO potraktowalam standardowo ale jestem bardzo zadowolona z ich
    > uslug. Nie wiem czy ma znaczenie fakt, ze bywam tam czesto i praktycznie
    > zwracamy sie do siebie z pracownikami i kierownictwem tego oddzialu banku
    > forma "pan/i + imie" Mysle, ze to tez jest jakis plus banku - nie jestes
    > anonimowym nikim:-))))

    Też mam konto w PEKAO SA i też jestem bardzo zadowolony z obsługi jak i
    udogodnień takich jak wiele bankomatów w naprawdę niezbędnych miejscach, ale
    nie o tym. Chciałem dodać iż miałem bardzo podobną sprawę. Ktoś podwędził mi
    moje dokumenty (gdzie były i karty) i po tym jak telefonicznie je
    zastrzegłem ktoś wydał sporo z mojego konta. Bank nie robił najmniejszych
    problemów (mimo iż nie mam tak zażyłych stosunków z kierownictwem oddziału
    jak Hania). Dali mi nową kartę i na tym koniec. Dodam jeszcze że bank ten
    również oferuje ubezpieczenie od wypłat z konta z użyciem pinu z około 2zł.
    kiedyś przyszło do mnie takie pismo ale nie znam szczegułów bo narazie nie
    kożystałem.