  • Data: 2002-08-20 20:10:35
    Temat: Re: Problem z bankiem
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie nabijam sie ... serio ...
    > ide na ich www luknac na ich oferte ...

    wg mnie warto. Przeszlam przez rozne banki - BPH, Slaski, Millennium, PKO BP
    SA (czyli ten z pomaranczowa kropka) i Citibank. Wszystkie okazaly sie
    porazką - z wyjatkiem Citibanku ale tu oczywiscie plusuje zlota karta:-))).
    Bank PEKAO potraktowalam standardowo ale jestem bardzo zadowolona z ich
    uslug. Nie wiem czy ma znaczenie fakt, ze bywam tam czesto i praktycznie
    zwracamy sie do siebie z pracownikami i kierownictwem tego oddzialu banku
    forma "pan/i + imie" Mysle, ze to tez jest jakis plus banku - nie jestes
    anonimowym nikim:-))))

    HaNkA