  • Data: 2011-02-21 14:06:14
    Temat: Re: Problem z allegro
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2011 14:49, januszek pisze:
    > Nie zamawiam wysylkowo skomplikowanych przedmiotow (czyli takich,
    > ktorych stan techniczny nie jest weryfikowalny np przez wykonanie
    > zdjecia). Co najwyzej kontaktuje sie zdalnie z potencjalnym sprzedajacym
    > aby umowic online mozliwosc sprawdzenia takiej rzeczy.

    No pacz pan, a ja zamówiłem wysyłkowo niejeden taki przedmiot.
    Ba! Często kupując ,,na żywo'' też można początkowo nie ustalić
    właściwie stanu urządzenia. Auto za 30 tysięcy to inna sprawa, ale czy
    kupując taką pilarkę przed zakupem jedziesz ze sprzedawcą do eksperta?

    > W kazdym razie posrednio sam odpowiedziales uzywajac pojecia
    > "ryzykowac".

    Co nie znaczy ,,potulnie akceptować pieniądze i podarować złom
    sprzedawcy'' tylko ,,no cóż, kupiłem złom i teraz dochodzę praw od
    sprzedawcy''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek