  • Data: 2011-02-22 10:59:11
    Temat: Re: Problem z allegro
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-22 09:45, szerszen pisze:

    > jak ktoś kupuje taką piłę, szczególnie używaną, myśli i ma
    > doświadczenie, to właśnie pierwsze co robi to kieruje swoje kroki do
    > serwisu, raz aby uniknąć kupienia kompletnego złomu, reklamowanego jako
    > sprzęt używany, ale w super stanie, a dwa, że jeśli naprawdę jest w
    > dobrym stanie, aby wykonać czynności serwisowo-konserwacyjne, aby się
    > nim cieszyć długie lata
    ... trzy żeby poprzez próbę odpalenie złomu nie pozbawić się kilku
    kończyn lub ewentualnie życia. No ale niektórzy wierzą że co napisane w
    aukcji to prawda objawiona. Patrząc na komentarze tego sprzedawcy nie
    kupiłbym u niego pilnika do paznokci, no ale "oszczędnych" nie brakuje
    jak widać. Tylko że prawda jest taka że "biednych ludzi nie stać na
    tanie rzeczy" i lepiej już zapłacić więcej ale za coś co się faktycznie
    nie rozsypie po pół roku.