eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z allegroRe: Problem z allegro
  • Data: 2011-02-22 05:23:14
    Temat: Re: Problem z allegro
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Olo wrote:

    > On 2011-02-21 15:12, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > > W dniu 21.02.2011 14:51, Olo pisze:
    > > > myślę , że rację są po obu stronach - podejrzane jest to, że
    > > > jedziesz z zakupionym UŻYWANYM towarem do serwisu w celu "oceny
    > > > stanu technicznego".
    > >
    > > Skoro nie działała....
    >
    > kto twierdzi , że nie działała? "Po otrzymaniu przesyłki zawiozłem
    > pilarkę do autoryzowanego serwisu Husqvarny celem oceny stanu
    > technicznego. "

    No, i bardzo słusznie.
    To nie pilareczka z marketu za 300 pln - warto zapłacić żeby
    sprawdzili, czy tym w ogóle można się posługiwać.

    >
    > >
    > > > Myślę, że jak ktos kupuje taką piłę to o tym czy działa
    > > > czy nie przekonuje się osobiście - czyli po prostu idzie na ogród
    > > > i ją odpala.
    > >
    > > A trzeba się znać?
    >
    > raczej tak, jeśli chodzi o taki sprzęt. to nie nożyczki do papieru...

    Dokładnie, to nie nożyczki do papieru. I tym bardziej warto PRZED
    URUCHOMIENIEM wydać parę złotych na ocenę stanu maszyny.

    Fachowiec, który nie będzie jechał do serwisu bo nie musi, sam się zna,
    przed uruchmieniem też takie ustrojstwo sprawdzi pod kątem uszkodzeń,
    które mogłyby mu zagrażać.

    Bo tu chodzi własne bezpieczeństwo, własne zdrowie. Nie jako klienta,
    tylko jako użytkownika.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1