  • Data: 2011-02-21 14:04:20
    Temat: Re: Problem z allegro
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olo" napisał w wiadomości grup
    > myślę , że rację są po obu stronach - podejrzane jest to, że jedziesz z
    > zakupionym UŻYWANYM towarem do serwisu w celu "oceny stanu technicznego".
    > Myślę, że jak ktos kupuje taką piłę to o tym czy działa czy nie przekonuje się
    > osobiście - czyli po prostu idzie na ogród i ją odpala.

    Gdyby to zrobił to tłumaczenie sprzedawcy byłoby, że ją niewłaściwie
    eksploatował i ją uszkodził, więc nie ma szans na zwrot pieniędzy.

    > Moim skromnym zdaniem kompletnie się nie znasz na takim sprzęcie i chciałes
    > kupić bóg wie co, za mniej niż połowę ceny sklepowej.

    Wiesz co to używany sprzęt?

    > Czyli kupileś (nie znasz się na sprzęcie) i zatarłeś silnik, potem pojechałeś
    > do serwisu w celu otrzymania ekspertyzy.

    Najpierw proponujesz, żeby sam odpalał silnik, a potem mówisz, że mógł
    uszkodzić? Śmieszny jesteś.

    > Sprzedający pisze w warunkach aukcji "SATYSFAKCJA GWARANTOWANA LUB ZWROT
    > PIENIĘDZY, oznacza to że jeśli maszyna nie spełni Państwa oczekiwań to do 10
    > dni od daty zakupu można ja zwrócić." Dlaczego tego nie zrobiłeś od razu,
    > prosząc o zwrot pieniędzy?

    Być może dotyczy to firma->os, a nie firma->firma.

    > nie pedzisz do serwisu w celu oceny technicznej, która wiadomo, że w przypadku
    > sprzętu używanego może być różna.

    "Miała być używana ale w stanie idealnym." Dla mnie jasno daje do zrozumienia,
    że obudowa może być uszkodzona, ale stan techniczny nienaganny.