    From: "Marcin" <m...@N...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z akceptacją nowego regulaminu Plus GSM
    Date: Wed, 12 Jan 2005 15:26:20 +0100

    a mógłbyś zeskanować gdzieś tę odpowiedz i wystawić na sieć, bo POLKOMTEL
    broni sie też taktyką że traktuje wypowiedzenia zwiazane z brakiem
    akceptacji regulaminu jako zwykłe wypowiedzenia. Chetnie porównam ich
    stanowisko w tej sprawie...

    natomiast w Twojej kwestii wróćmy do ustawy :

    Art. 59. 2. ustawy Prawo Telekomunikacyjne:

    "Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych powiadamia
    abonenta o każdej zmianie w regulaminie, o którym mowa w ust. 1, z
    wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem
    tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o
    prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o
    tym, że w razie skorzystania z tego prawa dostawcy publicznie dostępnych
    usług nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze."

    prawo wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji regulaminu !!!

    Jeśli napisales "nie akceptuje", ale nie napisales ze wypowiadasz, to wg
    mnie po prostu brzmi jak
    "nie podoba mi sie to" i tyle, choć pewnie jakiś sprytny prawnik mógłby coś
    z tego "wyrzeźbić".

    marcin