  • Data: 2003-07-22 10:28:26
    Temat: Re: Problem z adwokatem
    Od: "Jeremi" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote:
    > Użytkownik "Jeremi" [...]

    > Nalezy cofnac pelnomocnictwo adwokatowi i poprosic o zwrot
    > dokumentow...

    No to wiemy, ale czy sa jakies przepisy, ktore nakazuja adwokatowi
    zwrocic te akta?
    Czy on _musi_ je wydac, bo z tego co wiem, to facet ma z tym problemy.

    > I znalezc sobie innego, lub zalatwic sprawe samemu...

    Ale jak mniej wiecej powinno wygladac takie pismo do sadu (by
    wygladalo profesjonalnie), zawierajace prosbe o wyznaczenie adwokata z
    urzedu? Rozumiem, ze trzeba by w nim napisac, ze nastapila rezygnacja
    z dotychczasowego adwokata. Czy tak? Rozumiem takze, ze taka prosba
    automatycznie zawiesza proces, az do ustalenia adwokata?
    A moze zamiast adwokata z urzedu, od razu poszukac jakiegos dobrego
    prawnika prywatnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Jeremi