  • Data: 2002-12-03 14:01:57
    Temat: Re: Problem...
    Od: "LEM" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:asgq9i$kar$5@news2.tpi.pl...

> [...]
    > analizując jego przychody, albo też przychody, których rzecz rozsądnie
    ważąc
    > mógł się spodziewać dojdziemy do wniosku, że nie mógł on zaspokoić swoich
    > wszystkich wierzycieli w przyjętym przez siebie w umowie terminie, to
    > właśnie w tym momencie dojdziemy do wniosku, iż w chwili zawierania umowy
    > nie miał zamiaru się z niej wywiązać, a przynajmniej powinien był rzecz
    > rozumnie ważąc taką ewentualność brać pod uwagę. I właśnie takim
    działaniem
    > wyczerpuje dopiero znamiona czynu zabronionego jakim jest oszustwo.

    Właśnie coś takiego stwierdziła policja.

    > Tak więc wniosek Policjantów był jak najbardziej zasadny. Oczywiście,
    > obowiązek ustalenia innych wierzycieli spoczywa również na prowadzącym
    > postępowanie, ale tylko w takim zakresie, w jakim wynika to z
    zawiadomienia.
    > Sądzę, że LEM w zawiadomieniu nie podał istnienia innych wierzycieli.

    Przy składaniu zeznania podałem, że tak jest, że gostek nabił już nie
    jednego w butelke. Jednka usłyszałem, że gdyby zgłosił się jeszcze
    poszkodowany Malinowski i Kowalski to sprawa inaczej zostałaby potraktowana.
    Właśnie dlatego urodził się mój pomysł z tym ogłoszeniem, aby znaleźć tego
    Kowalskiego i Malinowskiego.

    Po za tym teraz już nie wiem co jest grane. Dziś dzwonili do mnie z policji
    aby się umówić ze mną jeszcze na spotkanie w komendzie. Zdziwiło mnie to,
    gdyż z mojego doświadczenia wiem, że zwykle takie wezwania przychodzą
    pocztą. Może jednak coś znaleźli na tego oszusta ... Co o tym myślicie ?