    From: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proba napadu
    Date: Thu, 06 Mar 2003 08:49:55 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@radeberger.eit.uni-kl.de

    On 3/5/2003 9:33 PM, Lukasz. wrote :

    > No wlasnie takie jest prawo. Dokupi nie okradna cie, pobija czy zabija to
    > nic nie mozna zrobic... pozostaje jeszcze grupka dobrych znajomych...

    Wybaczy Pan, ale nie mozna kogos wsadzic za to, ze sie Panu "cos
    wydawalo". Ja rozumiem, ze Pan sie bal, ale mimo wszystko patrzac
    obiektywnie, to oni nic nie zrobili.
    Ja sie ciesze, ze jesli trafia do wiezienia, to nie za to, ze za Panem
    biegli az do "Biedronki". Chyba, zeby za Panem wolali cos w stylu
    "oddawaj aparat, Ty (taki i owaki)", wymachiwali pistoletem czy maczeta
    - a tutaj naprawde nie mozna im nic zarzucic.
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |