  • Data: 2003-03-06 13:02:59
    Temat: Re: Proba napadu
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ..

    > chodzenia po ulicy, biegania czy stania na chodniku nikt jeszcze nie
    > zabronił, tak więc nic nie możesz zrobić :)

    A to ciekawe, bo był tutaj kiedyś post łebka, który bardzo późnym wieczorem
    szedł razem z lekko podpitymi nieletnimi kumplami. Na widok policji
    postanowili się schować (coś im strzeliło do głowy). Policjanci zauważywszy,
    że ktoś ucieka zaczęli pogoń. Dopadli ich i na komisariacie skopali im
    tyłki. Któryś musiał mieć duży tyłek, bo siniaka miał nawet koło oka. Jak
    więc widzimy bieganie po ulicy może być podejrzane. O ile pamiętam,
    grupowicze nakierowani odpowiednio przez post "uciekiniera" doradzali co
    można zrobić policji za taki czyn, jak pobicie.
    Policja nie wie co się zdarzyło i czy łepek (ten od aparatu) powiedział
    prawdę. Jedyne co może zrobić, to wylegitymować, wypytać dlaczego za nim
    szli i spisać protokół. W razie gdyby doszło później do czegoś
    poważniejszego, to już wiadomo będzie do kogo się zgłosić.

    SOTB