  • Data: 2006-10-17 06:18:23
    Temat: Re: Prezes a zarzad.
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4533ee41@news.home.net.pl...

    > Chyba sie naoglądałeś amerykańskich oper mydlanych ;-) Jakiej firmy?

    hehe dobre. bedac wlascicielem 100 % firmy z o.o. nie musisz byc jej
    prezesem oczywoscie zarzad moze stwierdzic ze nie nadajesz sie na prezesa i
    cie odowlac ze stanowiska. tylko ze zawsze masz ostatnie slowo gdyz i tak
    pozostajesz wlascicielem firmy i jesli po takiej akcji stwierdzisz ze dalej
    bedzisz prezesem i rozwalisz wlasna firme to nie omina cie kosekwecje
    prawne. a ty za to mozesz wykopac z zarzadu kogo chcesz :). inna sytuacja
    jak nie masz pakietu kontrolnego czyli powyzej 50% wtedy moga cie wykopac i
    to nie jest juz twoja firma sprzedales ja a wiec nie masz co sie dziwic ze
    ktos inny moze chciec rzadzic :)
    Pzdr
    Vik