    From: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prezent od firmy windykacyjnej
    Date: Fri, 14 Dec 2007 10:16:30 +0100

    > ROTFL :D
    >
    > faktycznie, teraz pamiętaj uwzględnić to w PIT'ku;)), ale niesamowita jest
    > ich głupota..

    Ja nie wiem, skoro jest dokumentacja na to, ze reklamacja uznana, to czy nie
    jest to proba wyludzenia? Ja wiem, ze to juz tysiace razy bylo przerabiane,
    ale skoro takie rzeczy w dalszym ciagu wypisuja, to znaczy, ze chyba jeszcze
    nikt na powaznie takiej firmy windykacyjnej nie udupil w sadzie...

    Pozdrawiam,

    Andrzej