    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo wchodzenia do szkoly? Jak to jest
    Date: Mon, 6 Feb 2006 00:12:52 +0100

    W wiadomości <news:43e67dd8$1@news.home.net.pl>
    castrol <j...@w...blumen.pl> pisze:

    > Nixe, sama nie klam - ja twierdzilem ze do sekretariatu ma prawo wejsc
    > kazdy - ty ze wozna ma prawo robic selekcje i np nie wpuscic handlowca

    Ale nie dlatego, że takie jest jej widzimisię, co próbujesz tu sugerować.
    O tym, kto może poruszać się na terenie szkoły decyduje dyrektor, a woźna
    jedynie wypełnia swoje obowiązki narzucone przez niego. Nikt natomiast
    nigdzie nie sugerował, że może sobie ona zatrzymać rodzica idącego do
    sekretariatu, bo taki ma kaprys. Wymyśliłeś to po prostu na potrzebę
    udowodnienia swoich racji.

    > Ja czynie cos klamliwym?? A co prawda w oczy kole ze mialem racje??

    Ty miałeś rację?? Po prostu ROTFL na całej linii.
    A to nie Ty przypadkiem twierdziłeś, że woźna nie ma nic do gadania, a
    dyspozycje wydane przez dyrekcję nie są ważne, jeśli w szkole nie ma
    licencjonowanej ochrony? I jeszcze parę podobnych kwiatków?
    Wiesz co - jestem po prostu zażenowana tym, co właśnie napisałeś.

    > Poczytaj odpowiedzi, zwlaszcza Roberta Tomasika

    Napisał dokładnie (choć innymi słowami) to samo, co pisali inni w dyskusji
    na psd.
    "Funkcja woźnej w tym wypadku jest ograniczona poleceniami dyrektora szkoły,
    który jest dysponentem obiektu"
    Tak więc nawet Twoje podkoloryzowanie sytuacji (bo widzę, że koniecznie
    chciałeś, by wyszło na Twoje :>) niczego nie zmieniło.

    --
    PozdrawiaM