    From: abd <t...@t...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo w skrajnych przypadkach
    Date: Sun, 26 Jun 2005 15:10:42 GMT

    jurekw wrote:

    > Wedle profesorów komisja która jest powołana do zbadania działań podmiotu A nie
    > ma prawa pod żadnym warunkiem interesować się działaniem podmiotu B.

    Oglada, ogladam i oczom nie wierze. Towarzyszowa magistrowa za duzo
    naogladala sie swoich kolezanek z Bantustanie. Powiem jak by to
    wygladalo by w USA. Kwasniewska dostala by wezwanie, zostala
    zaprzysiezona i spiewala jak kanarek. A jak nie, to dostala by kare 10
    tysiecy za kazdy dzien i prokurator zajal by sie nia.

    Smieszy mnie:

    1. Prawo swiadka do skladania obiekcji. Swiadek nie jest strona rowna
    Komisji, a tylko swiadkiem. Na spiewac, Moze jedynieodmowic jezeli
    odpowiedz narazi ja na odpowiedzialnosc karna. Ale musi na to powolac
    sie, a nie mataczyc.

    2. Ocena i DECYZJA "ekspertow" co nadaje sie do pytania. Sejm jest
    najwyzsza wladza w panstwie i moze pytac nawet o kolor majtek pani
    magistrowej jezeli uzna to za stosowne. A magistorwa ma obowiazek
    odpowiedziec.

    3. Zatudnienie jako ekspertow etatowych pracownikow ABWhery (Nowek dla
    przykladu). Czy jest tam rozdzial wladzy wykonawczej i ustawodawczej?
    Albo reprezentuje sie jedna albo druga.

    4. Wydanie przez Sochackiego przepustek pracowniczych w Sejmie (wladza
    ustawodawcza) pracownikom ABWhery (wladza wykonawcza). Macie jeszcze
    watpliwosci kto manipuluje Komisja?

    5. Wystepowanie przed komisja pelnomocnikow zamiast swiadkow. Jezeli
    swiadkiem jest Kwasniewska, to zeznawac ma Kwasniewska a nie jej papuga.
    Papuga nie ma nic do powiedzenia. Jest to zeznanie swiadka i nawet w
    sadzie papuga nie moze zeznawac za swiadka. Przeciez to absurd i
    osmieszenie sie "ekspertow".

    To tak na poczatek.

    > Jeśli przyjmiemy tę normę, to w prostej sytuacji: B jest kierownikiem
    > przedsiebiorstwa A komisja nie mogłaby interesować się np. przestępczymi
    > działaniami B na szkodę A, bo przecież popełnianie przestępstwa przez B nie leży
    > w zakresie działań A. Komisja mogłaby ustalić fakt: z kasy A zginęło 100 tys.
    > Dociekanie - czy te pieniądze znalazły się na koncie B byłoby według tych
    > profesorów prawa nieuprawnionym przekroczeniem kompetencji.

    Tak w ogole, to towarzyszka Fundatorka powinna miec obowiazek corocznego
    opublikowania finansow. W koncu panstwo zwalnia od podatkow i obywatele
    maja prawo wiedziec co instytucja zwolniona przez nich od podatkow robi.
    Bez zadnych komisji. W USA jej "fundacje" zdelegalizowano by za
    ukrywanie. Kwasniewska musiala by udostepnic na zadanie wglad w
    dokumentacje kazdemu obywatelowi w siedzibie i w godzinach pracy
    "fundacji". Bez pytan.
    http://www.irs.gov/charities/article/0,,id=135011,00
    .html
    A na dodatek wszelka dokumentacja "fundacji" jest dostepna z urzedu
    skarbowego

    Czy aby dzialalnosc tajnych organizacji nie jest rowniez zabroniona
    polska Konstytucja?

    http://www.irs.gov/charities/article/0,,id=96430,00.
    html
    http://www.unclefed.com/ForTaxProfs/irs-regs/2000/td
    8861.html

    Wtedy mogli bysmy dowiedziec sie BEZ komisji jak to jest ze firma z
    Irlandii kradnaca Polakom cementownie raptem zapalala miloscia do
    towarzyszki Kwasniewskiej na drugim krancu kontynentu.

    O Kwasniewskiej powiem jedno: K_U_R_W_A

    amen