  • Data: 2004-09-05 01:13:05
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał:

    > ZTCW nie było takiego terminu. Musieli zalatwic w ciagu 30 dni, ale
    > konsekwencja nie zalatwienia nie było uznanie reklamacji.

    nie? hmm... w Federacji Konsumenta informowano mnie wielokrotnie, ze
    jesli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie, to nalezy zadac od
    strony wykonania tego co bylo w reklamacji zawarte. tym sposobem wydziubalem
    z TPSA sporo zwrotow jakis czas temu. a od jednego z producentow komorek
    dostalem nowy aparat mimo orzeczenia serwisu, ze telefon zostal zalany (de
    facto nie zostal, ale to co robia serwisy tel. kom. to granda). minely ponad
    2 tygodnie od zlozenia reklamacji i po telefonicznym poinformowaniu
    pracownika serwisu, ze sprawa pojdzie do Sadu Konsumenckiego, sami
    zaproponowali wymiane na nowy ("w tym wypadku prawo jest po pana stronie").
    druga sprawa nie jest stricte zwiazana z prawem telekomunikacyjnym, ale
    dotychczas sadzilem, ze reklamacja, to reklamacja, a tu niby "nowosc". to
    jak to bylo/jest?

    --
    Psychik