eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjne › Re: Prawo telekomunikacyjne
  • Data: 2004-09-05 08:19:49
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    >> w Federacji Konsumenta informowano mnie
    >> wielokrotnie, ze jesli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w
    >> terminie, to nalezy zadac od strony wykonania tego co bylo w
    >> reklamacji zawarte. tym sposobem wydziubalem z TPSA sporo zwrotow
    >> jakis czas temu.
    >
    > Czym innym jest reklamacja usług (uregulowana w prawie
    > telekomunikacyjnym), gdzie do tej pory nie było sankcji za
    > przekroczenie terminu

    rozumiem. nie sadzilem, ze moze to byc roznica czy reklamuje towar czu
    usluge. jak znam zycie, to TPSA nie da rady odpowiedziec w terminie 30 dni.
    ew. beda to chcieli robic ustnie (przez telefon). czy taka odpowiedz jest
    wazna czy mozna domagac sie jej na pismnie i liczy sie czas rozpatrywania do
    momentu odebrania pisma?

    --
    Psychik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1