eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjneRe: Prawo telekomunikacyjne
  • Data: 2004-09-05 07:19:15
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Psychik wrote:
    > nie? hmm... w Federacji Konsumenta informowano mnie wielokrotnie, ze
    > jesli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie, to nalezy zadac od
    > strony wykonania tego co bylo w reklamacji zawarte. tym sposobem wydziubalem
    > z TPSA sporo zwrotow jakis czas temu. a od jednego z producentow komorek
    > dostalem nowy aparat mimo orzeczenia serwisu, ze telefon zostal zalany (de
    > facto nie zostal, ale to co robia serwisy tel. kom. to granda). minely ponad
    > 2 tygodnie od zlozenia reklamacji i po telefonicznym poinformowaniu
    > pracownika serwisu, ze sprawa pojdzie do Sadu Konsumenckiego, sami
    > zaproponowali wymiane na nowy ("w tym wypadku prawo jest po pana stronie").
    > druga sprawa nie jest stricte zwiazana z prawem telekomunikacyjnym, ale
    > dotychczas sadzilem, ze reklamacja, to reklamacja, a tu niby "nowosc". to
    > jak to bylo/jest?

    Czym innym jest reklamacja usług (uregulowana w prawie
    telekomunikacyjnym), gdzie do tej pory nie było sankcji za przekroczenie
    terminu, od reklamacji rzeczy (ustawa o szczególnych warunkach sprzedazy
    konsumenckiej) - tu była.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1