  • Data: 2007-12-05 21:24:32
    Temat: Re: Prawo świadka do składania fałszywych zeznań - rozważania
    Od: Bogdan <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Każdemu kto składa fałszywe zeznania, chyba że osoba ta nie powinna być
    > świadkiem tylko podejrzanym.

    To znaczy że prawo do składania fałszych zeznań jako świadek
    ma tylko ktoś, komu postawione zostają zarzuty w sprawie
    jakoś związej ze sprawą w której składał zeznania?
    To dlaczego obrońcy Krauzego wyciągneli tę interpretację aby
    uchylić nakaz aresztowania? Przecież Krauzemu nie postawiono
    zarzutów w sprawie przecieku, a jedyne co w tej sprawie
    wiadomo to tyle, że składał fałszywe zeznania.

    pozdrawiam,
    bogdan