  • Data: 2009-02-04 23:16:58
    Temat: Re: Prawo prasowe - podpisy autor zdjęcia
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    > Zerknij na art. 115.

    No to mamy penalizację rozpowszechniania anonimowego na życzenie autora ;-)

    M.

    PS. Skojarzyłem po chwili od wysłania, że jednak z reguły podpisuje się.
    Ja przez ostatnich kilka lat miałem autorów i fotografów nieomal w
    zasięgu ręki, ale z tego przepisu wynika, że praktyka każdorazowego
    pytania się jest poprawna.