  • Data: 2010-03-03 12:00:57
    Temat: Re: Prawo pracy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mamy w całej firmie wyjazd integracyjny. W piątek(dzien roboczy) i w
    > sobote - dzień wolny. Czy na takim wyjeździe jestem podwładnym kierownika,
    > który też jedzie na wyjazd?

    Jesteś podwładnym w tzw. czasie pracy podczas wykonywania obowiązków
    służbowych. Czy wyjazd jest obowiązkowym zadaniem?

    >Czy tylko w piątek, a czy w sobote również? Wyjazd jest propagandowo -
    >rekraacyjny, natomiast w przypadku awarii może istnieć potrzeba
    >zdalnej(komputer) pracy.

    Pamiętaj jednak, że nawet w dniu wolnym, a nawet urlopie, szef może Cię z
    niego odwołać i przydzielić zadanie, w razie pilnej konieczności. Oczywiście
    przepracowany faktycznie wtedy czas wliczy się do czasu pracy, bez względu
    na to, czy było on przewidzianym dniem wolnym czy pracującym, a więc należeć
    się bedzie za to zapłata.