    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Thu, 22 May 2008 19:35:22 +0200
    <g0t10e$dq$1@inews.gazeta.pl> <l...@n...lechistan.com>
    <g0u99j$lj9$1@inews.gazeta.pl> <x...@n...onet.pl>
    <g0v278$of0$1@inews.gazeta.pl> <g0v4bu$on9$5@news.onet.pl>
    <g0v52u$860$1@news.dialog.net.pl> <g0v5km$uqu$1@news.onet.pl>
    <g0v64l$99c$1@news.dialog.net.pl> <g0v7dp$5do$1@news.onet.pl>
    <g0v8p5$bb7$1@news.dialog.net.pl> <g0val2$ii9$1@news.onet.pl>
    <g0ve0e$fnt$1@news.dialog.net.pl> <g0vent$2og$1@news.onet.pl>
    <g0vfk1$h5f$1@news.dialog.net.pl> <g0vgad$7mj$1@news.onet.pl>
    <g0vhfs$ihj$1@news.dialog.net.pl> <g0vikn$ebb$1@news.onet.pl>
    <g0vjia$k38$1@news.dialog.net.pl> <g0vkrh$jjf$1@news.onet.pl>
    <g11vem$3ff$1@news.dialog.net.pl> <g122fp$mul$1@news.onet.pl>
    <g1281m$9lk$2@news.dialog.net.pl> <g13efg$tg4$1@news.onet.pl>
    <g13tmt$95f$1@news.dialog.net.pl> <g1477i$b3o$1@news.onet.pl>

    W wiadomości news:g1477i$b3o$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Z obserwacji ludzi, ktoprzy lubią plotkowac ;)
    Musisz się obracać w nieciekawym towarzystwie.
    Tak czy inaczej indywidualne obserwacje to stanowczo za mało do stawiania
    tez o charakterze ogólnym.

    > Nie o tym mowimy. Mowimy o tym "obywatelskim obowiazku" jak to nazywasz.
    > Do ktorego sie "odwazyla" dopiero gdy potzebowala zemsty.
    Lepiej późno niż wcale.
    Zresztą ty sobie gadasz - zemsty, a kto inny może powiedzieć - sporządniała,
    zrozumiała, wróciła na właściwą drogę.

    > Ano tu ;)
    Wcale nie, bo tam. ;)

    > Ale wiesz, ze dla pracodawcy to sa wlasciwie minimalne koszty?
    > Z reszta i tak sobie to odbije na kolejnych pracownikach ;)
    Widzę, że propagujesz mentalność dresa.

    > A dla pracownika przewaznie to jest wielkie halo.
    Jakie tam halo? Pracuje już najczęściej gdzie indziej, pozew złożony,
    odsetki lecą, frajer najpewniej przegra (mówiliśmy wszak o niezapłaceniu
    należnego wynagrodzenia).

    > Zwlaszcza, ze przeciwko sobie bedzi emial oplaconego przez firme prawnika.
    Prawnik to koszty, szczególnie dobry. Sprawdź sobie, bo widzę, że się nie
    orientujesz.
    A miały być one minimalne; plączesz się.

    > No i? :)
    No i już.

    > Dla niektórych to jest tragedia zyciowa.
    Bywa, owszem. I co? Cieszy cię to?
    Tym większym h**em(*) jest ten kto ją spowodował.
    Ale, jak już ustaliliśmy, dziś jest to na szczęście bez porównania rzadsze
    niż jeszcze kilka lat temu.

    > I jeszcze musza pracowac w niepryjaznej atmosferze - pod okiem
    > nadzorujacego z batem pracodawcy za gola pensyjke. ;)
    Nie muszą. Zwolnienie i niech frajer płaci za friko.

    > W uzasadnieniu rozwiazania stosunku pracy w trybie natychmiastowym.
    W jakim uzasadnieniu???
    Ty weź się doucz, co? Bo już takie bzdety walisz, a to grupa o prawie
    traktująca...

    *) nie porawiać, napisałem przez samo "h" świadomie i tak będę pisał ;)

    --
    Jotte