  • Data: 2008-05-20 18:13:30
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bungo napisał:

    > Nie ma.
    > Przede wszystkim nie mial prawa wydawac Ci zadnych polecen dotyczacych
    > tworzenia oprogramowania.

    Dlaczego? Odpowiedz uzasadnij.

    > Mogl co najwyzej wydawac polecenia zwiazane z
    > serwisowaniem.

    A mogl zmienic umowe o prace?

    A mogl za obopolna zgoda zrobic to ustnie? (Co niestety moze sie obrocic
    przeciw niemu - ale teraz pracodawca da zarobic komus "wygrana" -- ale
    nastepni pracownicy juz go nie "ugryza").

    > Twoj blad, ze dales sie wpuscic w taki kanal ze po 2 miesiacach
    > oddelegowania od "normalnych" obowiazkow zastanawiasz sie, czy Twoj
    > program komputerowy jednak nie jest Twoj....
    >
    > Napisz na priv, powiem Ci (gratis) co robic.

    Prosze, nie podpuszczaj go, krzywdy sobie chlopak narobi ;P