  • Data: 2011-11-17 21:58:01
    Temat: Re: Prawo korygują mi ciągle na bieżąco
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ja3vfb$152$1@news.onet.pl...

    > Lepiej , żeby mnie olwali , pszynajmniej nie będą szkodzić, np taki Ziobro, a
    > za jego ministrowania było to co opisałam wyżej, i skargę pisałam , nie tylko
    > do ministerstwa.
    >
    > (sory za styl)

    Ziobro nie ma nic wspólnego z Europejskim Trybunałem Praw Człowieka, który jest
    organem Rady Europy, w której jest zrzeszone 47 państw z całej Europy i Turcji.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rada_Europy

    Ziobro, to Parlament Europejski, organ Unii Europejskiej, zrzeszającej 26 państw
    europejskich. Tam też może zresztą pokiwać tylko palcem w bucie...

    boukun