eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumentaRe: Prawo konsumenta
  • Data: 2006-12-30 07:20:20
    Temat: Re: Prawo konsumenta
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Hej, mam pytanie odnośnie praw konsumenta i może ktoś się zna na tym:
    > Jak to wygląda przy zwracaniu towaru? Czy kupując np. komputer mogę go
    zwrócić
    > ( w rozsądnym terminie oczywiście i w odpowiednim stanie)??? Albo czy tym
    > bardziej mogę go zwrócić, gdy stwierdzę usterki, albo gdy sprzedawca
    informuje
    > mnie, że coś w komputerze jest a w rzeczywistości nie ma? Czy mam prawo
    > zwrócić towar? Czy sprzedawca może odmówić zwrotu i np. tylko zaoferować
    > wymianę na nowy?
    > Jak przepisy polskie mają się do Unijnych?

    Nie możesz, chyba że wewnętrzne przepisy sklepu to umozliwiają, w przypadku
    usterki jednym z rozwiązań może być zwrot, a także naprawa lub wymiana.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1