  • Data: 2024-01-11 17:05:57
    Temat: Re: Prawo działa czy nie działa wstecz?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2024 o 16:26, J.F pisze:

    > A oprócz dużej awarii, może sie zdarzyć i malutka - nie mamy pana PJ
    > w systemie i co pan nam zrobi?
    > Dowodu osobistego, konta w ZUS, konta w banku ...

    Tak, tak, wiem.
    Paaaanie... trzeba się naumieć ognisko patykami rozpalać, bo jak prundu
    braknie to dopiero zobaczycie!

    Wszyscy wiedzą, że mamy chujową infrastrukturę energetyczną, ale ostatni
    brak prądu pamiętam z czasów przed 1989. Czyli z tej złej komuny, gdy
    państwo było w ruinie. Może kilka razy się zdarzyło.
    I to nie z powodów kataklizmu, tylko jakiś tam stopień zasilania (czy
    jakoś tak to szło). I na tyle byli uprzejmi, że przed właściwym
    wyłączeniem było "ostrzeżenie" - wyłączali na chwilę, po czym włączali
    żeby obywatele mieli czas na wyciągnięcie świeczek i dopiero po kilku
    minutach wyłączali na dłużej.
    A ile końców świata przeżyłem, to nawet nie chce mi się liczyć.

    Jak faktycznie prądu zabraknie na amen, to zapewniam cię, że brak
    możliwości pisania na newsy będzie dla ludzi najmniejszym problemem.

    > I nie będzie stówki za nowe PJ, tylko pare stówek za badania
    > lekarskie.

    Ale nadążasz, że temat jest o wymianie bezterminowych?
    Przy bezterminowych nie trzeba robić badań.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr