  • Data: 2022-07-02 17:33:42
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przede wszystkim kierujący przygotowując się do manewru - przykładowo
    > skrętu w lewo - ocenia sytuację względem racjonalnie zachowujących się
    > użytkowników.

    A co ja napisałem?

    > Bo niektórzy uważają, ze równouprawnienie działa w jedną stronę. Taki
    > Shrek, to nawet mu do głowy nie przyjdzie, że ktoś na drogę nei wyjeżdża
    > po to, by jakieś pojedynki toczyć, a po prostu chce dojechać do celu.

    Szrek to akurat wielokrotnie pisał, że żadnych świętych wojen na drodze
    nie prowadzi i nie doświadcza. Przecież to ty piszesz, że rowerzytści
    powinni wbrew prawu jedździć chodnikami bo zaburzają twoją wygodę i
    poczucie bezpieczenstwa.

    > Ale te pobocza ratują też wiele różnych innych tematów. Awaria
    > samochodu. Zjechanie, by przepuścić wyprzedzający motocykl. Pieszy.
    > Manewr omijający zwierzę. Tym czasem w mojej okolicy buduje ię krajówki
    > z 20 cm zapasu pobocza. Rzućcie tu okiem:
    > https://goo.gl/maps/JNrdnw68Nk1rjcHcA

    Kwintesencja ścieżki rowerowej w polsce b. kostka dauna, biało-czerwone
    barierki i trasa kaczyńskich;)

    > Zamiast tej lewej ścieżki można było zbudować most z szerokimi na jeden
    > pas poboczami. I rowery by bezpiecznie jeździły, i kierujący. Stłuczka -
    > najechaniówka powoduje korek w całym mieście.

    Problem w tym, że wtedy jestem pewnie uważałbyś, że na obwodnicy to nie
    miejsce dla rowerów - tu się zapierdala a nie jakimiś rowerami po
    krajówce jeździ:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!