  • Data: 2002-11-12 19:51:30
    Temat: Re: Prawo cywilne - jeszcze raz
    Od: "Michal Ch" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > której

    > Jeżeli Twoje rozważania odnosiły się do tego co ja napisałam to nie bardzo
    > wiem jaką sprawę miało to rozjaśnić. Ja pisałam o formie oferty a nie
    umowy
    > przedswtępnej. No chyba że chodziło Ci o ogólne zagajenie na ten temat.
    > Beata

    Chciałem zwrócić jedynie uwagę na to, że brak formy w omawianej sytuacji
    nie oznacza końca "sprawy" - tzn. że można jeszcze brać pod uwagę własnie
    umowę przedwstępną, pomimo tego że nie doszło do zawarcia umowy sprzedaży.

    Zdaje się jednak, że zamiast rozjaśnić zaciemniłem sprawę :-)

    Pozdrawiam :-)
    Michał