    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie - inaczej
    Date: Thu, 23 Sep 2004 09:21:29 +0800

    In article <cirv1l$s2v$1@nemesis.news.tpi.pl>, HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Jestem ticzerem od angielskiego - napisałam na własne potrzeby podrecznik do
    > gramatyki języka angielskiego i ponieważ zajmuję sie e-learningiem myslę tez
    > o stworzeniu wlasnego kursu jezyka angielskiego - w postaci biuletynów
    [..]
    > jakiegoś podręcznika czy opracowania. Nie przepisuję ich - po prostu jesli
    > od 7 lat uczę z tych samych podręczników to praktycznie znam je na pamieć -
    > czy więc umieszczając w mojej gramatyce zdanie np "She is cooking dinner

    Not so long tajm egoł, razem z Tristanem prowadziliśmy tutaj dosyć
    ikstesiw diskaszn na ten temat. De diskaszn nie była mocno osadzona na
    gruncie orzecznictwa ale możesz fajnd ją priti józfóll. Enyłej, przy tak
    prostych zdaniach IMHO nie masz się co efrejd of - dej ar not en utwór w
    rozumieniu Ustawy. E difrent story byłaby jeśli zapożyczałabyś choul
    paragrafy, czy bardziej rozudowane fragments of de sors tekst.

    Najlepsze regardsy,

    --
    Marcin