  • Data: 2003-12-14 17:24:21
    Temat: Re: Prawo autorskie: Uzywanie programu, ktory "nie istnieje"
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik rzecze:
    > No właśnie o tym piszę. Niektóre są darmowe na ten przykład, więc nie
    > można ich kupić.

    Dlatego nie pisałem "kupić", lecz użyłem słowa "nabyć"

    > No tej powszechnie stosowanej.

    Przez kogo!? Bo pierwszy raz słyszę by jakikolwiek sąd wymagał czegokolwiek
    innego niż legalnie nabytego egzemplarza programu.

    > Nie musisz? A jak Cię zatrzyma policja, sprawdzi numer tego magnetofonu i
    > okarze się, że pochodzi z włamania sprzed tygodnia? Co wóczas? Dalej

    Skonfiskuje mi i odda właścicielowi.

    > twierdzisz, że dowód nabycia się nie przydaje?

    Nie na wiele Ci się zda w takiej sytuacji jak napisałeś wyżej.
    Chyba, że będziesz go miał od osoby, która zgłosiła kradzież.

    > to sam legalny nośnik jest dowodem legalności programu.

    Rzekłeś! Choć gwoli ścisłości - w obu przypadkach jest legalny program,
    tylko w tym pierwszym dochodzi do nadużycia w sposobie jego używania.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net