  • Data: 2003-12-14 21:00:52
    Temat: Re: Prawo autorskie: Uzywanie programu, ktory "nie istnieje"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bri6bm$9g7$1@inews.gazeta.pl...

    > Skonfiskuje mi i odda właścicielowi.

    > Nie na wiele Ci się zda w takiej sytuacji jak napisałeś wyżej.
    > Chyba, że będziesz go miał od osoby, która zgłosiła kradzież.

    No albo od osoby, która to od takiej osoby legalnie nabyła. Albo od
    komornika, bo to też niejako uniemożliwia dochodzenie roszczeń. Albo z
    dowodu tego będzie wynikać, że nabyłeś tę rzecz ruchomą w dobrej wierze
    ponad dwa lata temu. Albo ... - nie chce mi się dalej myśleć, bo pewnie by
    się jeszcze kilka przypadków znalazło. Tak, czy inaczej taki dowód
    sprzedaży często się przydaje.

    jednak nie należy utożsamiać tego z obowiązkiem jego posiadania.