  • Data: 2007-08-15 20:57:38
    Temat: Re: Prawnik nie zapłacił za autostrad
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f9v9eq$4km$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:f9tacd$j2j$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik

    > Wg mnie on zawarł umowę na przejazd autostradą, a nie drogą zwaną
    > autostradą.
    > Droga za przejazd którą zapłacił nie spełniała w momencie zawierania
    > umowy cech właściwych autostradzie.
    > Sprzedano mu zatem towar (usługę) niezgodny z umową.

    Z faktycznego punktu widzenia masz racje. Problemem pozostaje stan prawny.
    Ta droga, choć nie spełnia wymagań jest nadal autostradą.

    > Toteż on ją sobie obniżył. ;)
    > To nie jest wg mnie tak jak piszesz. Jak ci sprzedadzą obuwie w postaci
    > jednego buta to zażądasz zwrotu pieniędzy w wys. 50%? Bo przecież na
    > jednej nodze spełniają kryteria pełnowartościowego obuwia. ;)))

    Ale cenę masz określoną za parę, a nie za kilometr drogi. Z tego co
    pamiętam oni tam określają cenę za kilometr. Ale tak, czy siak w kwestii
    obniżenia opłaty musi się wypowiedzieć sąd w razie braku porozumienia
    stron.