  • Data: 2007-08-16 07:00:55
    Temat: Re: Prawnik nie zapłacił za autostrad
    Od: "Jackare" <j...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, wiem. Ja także często wolę jechać drogą niższej kategorii. Mniej
    > fotoradarów (albo wcale), mniej wnerwiających TIRów (albo wcale), dużo
    > rzadziej jazda w rządku bo się jakaś melepeta toczy (no chyba, że
    > pieprzony kombajnista czy traktorzysta wyjedzie...).

    co ciekawe, Stalexport wynegocjował w umowie koncesyjnej z rządem zapis
    który nie pozwala w promieniu 30 km od autostrady budować nowych dróg ani
    remontowac istaniejących w sposób istotnie poprawiający ich jakość i
    przepustowość.

    Ciekawe są też spostrzeżenia pokontolne NIKu w sprawie A4 - mozna zobaczyc
    na stronie NIK.
    Działań radykalnych nie podjęto - interes społeczny.
    --
    Jackare