eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawnicy biorą się za kina › Re: Prawnicy biorą się za kina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.rec.film,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Date: Sat, 9 Nov 2013 19:06:40 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <l5lubm$don$1@mx1.internetia.pl>
    References: <l5dreq$rk8$1@node2.news.atman.pl> <l5go79$e0p$1@mx1.internetia.pl>
    <527be230$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1384021175 14103 83.238.168.227 (9 Nov 2013 18:19:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Nov 2013 18:19:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <527be230$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.film:395105 pl.soc.prawo:731236
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    >>>
    >>> Poszedłeś na dwugodzinny film, a siedziałeś w kinie prawie trzy
    >>> godziny, bo poczęstowano cię przed seansem 45-minutowym blokiem
    >>> reklamowym? Prawnicy znaleźli sposób, jak walczyć z takimi praktykami.
    >>>
    >>> Ich zdaniem można je potraktować jako wprowadzanie konsumentów w błąd.
    >>> Dlaczego? Sprawa jest prosta: kino sprzedaje nam bilet z nadrukowaną
    >>> godziną seansu, a film puszcza kilkadziesiąt minut później.
    >>> ..
    >>
    >> Tak działa również publiczna i oczywiście niepubliczna telewizja
    >
    > Ale oni Ci niczego nie sprzedają. Publiczna realizuje "misję" (jak
    > publiczna dziwka), a niepubliczne robią Ci dobrze, bo tak lubią (jak
    > niepubliczna chętnodajka).

    I z tego powodu nie jesteśmy konsumentami ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1