eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawnicy biorą się za kinaRe: Prawnicy biorą się za kina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.film,pl.soc.prawo
    References: <l5dreq$rk8$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l5dreq$rk8$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Date: Wed, 6 Nov 2013 18:20:21 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 25
    Message-ID: <527a7ae8$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.240.170
    X-Trace: 1383758568 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2137 83.6.240.170:53829
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2197
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.film:395067 pl.soc.prawo:731147
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:l5dreq$rk8$1@node2.news.atman.pl...
    > No wreszcie!
    >
    >
    >
    > Poszedłeś na dwugodzinny film, a siedziałeś w kinie prawie trzy godziny,
    > bo poczęstowano cię przed seansem 45-minutowym blokiem reklamowym?
    > Prawnicy znaleźli sposób, jak walczyć z takimi praktykami.
    >
    > Ich zdaniem można je potraktować jako wprowadzanie konsumentów w błąd.
    > Dlaczego? Sprawa jest prosta: kino sprzedaje nam bilet z nadrukowaną
    > godziną seansu, a film puszcza kilkadziesiąt minut później.
    >
    > - Pozwala to już organom zajmującym się ochroną konsumentów
    > zakwalifikować taką działalność kin jako praktykę naruszającą zbiorowe
    > interesy konsumentów w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i
    > konsumentów, a tym samym na podjęcie odpowiednich działań zmierzających
    > do jej ograniczenia - twierdzi dr Piotr Cybula, radca prawny.
    >
    > http://film.dziennik.pl/news/artykuly/442052,za-dlug
    ie-reklamy-przed-seansem-w-kinie-moga-naruszac-prawo
    .html

    Moim zdaniem bardzo cenna inicjatywa. Albo niech napiszą, że seans jest od
    20-tej, a film od 20:45.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1