  • Data: 2005-01-02 17:41:23
    Temat: Re: Prawna definicja rodziny?
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    news:cr9asf$i92$1@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > baranku boży nawet nie wiesz co to jest karta praw człowieka która
    > nie ma nic wspólnego z powyższymi poezjami.
    >
    > art 16 p3
    > Rodzina jest naturalną i podstawową komórką społeczeństwa i ma
    > prawo do ochrony ze strony społeczeństwa i Państwa.
    >
    > niestety ta definicja jest zbyt ogólna.
    >
    > btw: ma przyszłość nie trolluj .
    > [Sebol]

    Tak cię rajcuje by nazywać teksty których nie rozumiesz - trollowaniem?
    Czujesz się z tego powodu grubszy i większy? Przecież rozumu ci od
    tego nie przybędzie.
    Karta Praw Człowieka jest Dokumentem opisującym Człowieczeństwo
    a Rodzina jest Wspólnotą Ludzką.
    Nie rozumiesz biedaku że wszyscy jesteśmy wspólnotą?
    PS. Jeśli nie rozumiesz to wrzuć mnie do KF a nie trolluj.
    REdaktor Edward Robak