eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-24 17:27:32
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > OK! Przyznam, że mało pasjonuje mnie to zdarzenie i nie jestem
    > zorientowany. Ale nadal sześciu chłopów wygłaszających choćby największe
    > brednie, to nie publiczne propagowanie treści faszystowskich. Publiczne
    > to się zrobiło dopiero z chwilą publikacji w TVN.
    >
    > Przy czym jeszcze zaznaczam, ze materiału w oryginale nie widziałem, a
    > jedynie jakieś urywki gdzieś w publikacjach, więc nie odniosę się, na
    > ile te treści propagowały faszyzm. Bo jeśli podzielili się tortem z
    > okazji urodzin Hitlera, to moim zdaniem nie.

    Krakowskim targiem powiedzmy inaczej:
    To nie jest taki _oczywisty_ przypadek, spotkanie tylko sześciu
    "nie dziennikarzy i dwóch "dokumentalistów na służbie" w miejscu
    "słabo publicznym" (AFAIK) ale po w miarę publicznym zapraszaniu.
    MSZ To jest taka "szara strefa pomiędzy" gdzie wysoki sąd może
    rozstrzygnąć bardzo różnie biorąc pod uwagę coś co ta dyskusja (całkiem) pomija.

    Moim skromnym zdaniem (MSZ) to chyba nawet jest jakieś złamanie prawa
    (propagowanie ustroju totalitarnego - KK-256 [A]) ale się więcej niż
    średnio zdziwię jak "tylko uczestnicy" dostaną więcej niż góra solidną
    grzywnę, wyrok w zawieszeniu lub pracę społeczne. Sam organizator
    (spoza TVN) to osobna kwestia bo samo (w miarę publiczne) zapraszanie
    można (a nawet należy) potraktować osobno.

    <ironia> A co do winy TVN: ten reportaż/"reportaż" to musiała być
    działalność artystyczna ;-) (KK-256.3) [A] </ironia>

    [A] KK-256
    https://www.arslege.pl/propagowanie-faszyzmu-lub-inn
    ego-ustroju-totalitarnego-lub-nawolywanie-do-nienawi
    sci/k1/a292/

    --
    A. Filip