eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-24 20:16:29
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam szczegółów, więc nie pomogę.

    Poproś partnera. Jak umie czytać to może pomoże.

    > Ale to było w kontekście, gdy pisałeś o umawianiu się przez urzędników
    > na danie / wzięcie łapówki.

    Jak nie jak tak - umawiali się ze mną na łapówkę (choć mocno
    jednostronnie). Chyba że chcesz się czepnąć, że to nie urzędnicy.

    > Tu nie było porozumienia, tylko chęć z jednej strony.

    Chcesz powiedzieć, że skoro się nie zgodziłem to można ścigać, ale
    gdybym się jednak dał przekonać i się umówił to już nie można? Dawaj
    dalej - robi się ciekawie;)

    Shrek